13 januari 2011

Har inte hänt så mycket de senaste dagarna. Jag och Johan har bara myst hemma sen han kom hem i måndags. Fast vi har inte bara myst. Har börjat träna så smått igen. Tränade i måndags och igår. Gick väldigt bra igår. Har börjat göra en övning som är grymt bra mot hela magen och ryggen. Plankan heter den. Se övingen nedan. Tänkte köra den varje gång efter jag konditionstränat, plus träna armarna förstås.


Försök håll ställningen så länge du bara kan och inte gå ner så ofta som hon gör i klippet.

Idag har jag krånglat med Alfa-kassan. Dom är verkligen dryga, de ska krångla till det så mycket dom bara kan för en. Jag trodde jag skickat in alla papper med tydligen så fattades det något så nu har jag suttit i säkert 1 timme och försökt hitta felet. Vet fortfarande inte om det blev rätt, men jag skickar in det ändå så får jag se helt enkelt. Jag är inte så mycket för att få hjälpa med pengar men just nu behöver jag det när jag inte jobbar så mycket. Det är inte lätt att bo själv (jag & johan) och betala alla räkningar när man inte har en heltids-inkomst. Men vi har klarat oss än så länge :) Vi har varandra i alla fall ;)

Vi tänkte gå på bio ikväll och se den nya Narnia filmen. Så det ska bli mysigt. Behöver komma ut lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Plankan e en as nice övning, men jobbig som få ^^, lycka till ;) Narnia vart sjukt bra :) hoppas vi ses snart. puss // din kusse

2011-01-13 @ 16:23:52
Postat av: Ewe

att ni har varandra is all that matters :)

2011-01-13 @ 21:19:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0