You've got nowhere to run

Åh vad jag hatar att vara ensam hela dagarna. Jag står inte ut. Det funkar några timmar, men sen när det gått över 6 timmar blir jag galen. Hatar när Johan måste jobba 10 timmars pass. Grrr på det. Samma imorgon också men då ska jag först träna sen åka hem till Ewe och ha filmkväll. Ska stanna tills sista tåget går från henne vilket är 00.08. Kanske kan möta upp Johan som slutar 00.00.

Sen på torsdag åker jag ned till skåne. Tåget går 14.21. Synd, för Johan slutar 14.00 så vi hinner inte säga hejdå, får göra det på morgonen innan han går till jobbet. Åh jag vill inte vara utan honom i 3 dagar, hatar det. Hoppas dagarna går fort!

Har solat solarium idag. Var jätte längesen jag gjorde det sist. Brände mig lite i ansiktet, eller jag blev lite lite röd men det var så himla skönt. Love it. Så nu har jag lite mer färg än innan. Jag vill ha vår och sommar nu! Så man slipper känna sig så blek. Men bara 2(?) månader kvar tills snön är borta och det blir varmare :)

Efter jag varit och solat underhöll jag mig med att titta på senaste Gossip Girl och 90210. Fan va jag har tröttnat på Gossip Girl. Så himla trist handling nu och killarna är inte ens snygga längre, ser så pojkaktiga ut. Tur att Supernatural finns. Det är riktiga män ;) mohaha.. *drools*. 90210 är fortfarande bra, börjar bli lite spännande nu. Lite mer intriger. Me like.

Sen började jag titta på en film. The Resident, med Hilary Swank. Handlar om en tjej som flyttar in i ett hus och börjar inleda ett förhållande med hyresvärden, men det funkar inte. Sen blir han helt besatt av henne. Helt okej film, hoppar till ibland och lite spännande, men ingen jätte höjdare. 3 av 5 möjliga får den :)


Nu ska jag titta på lite Tales from the Crypt :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

den verkar spännande, får ladda ner o se me miranda :)

2011-02-15 @ 21:19:33
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar: skoja inte! :) musik är bäst :) love love love it.

2011-02-15 @ 23:10:12
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0