You put a smile on my face everytime you touch me

Good to be home again. Det var skönt att komma ner till mamma, allt var så himla lugnt och stilla, inte massa folk på gatorna som stressa sig fram. Så ett tips om ni vill komma bort från storstan, åka ned till Skåne! Jag kände direkt skillnaden när jag kom tillbaka till Stockholm. Bara när jag kom in på centralen var det fullt med stressade människor. Tur man inte är där varje dag. Men det var absolut värt att jag flytta upp hit.

Blev myspys hela kvällen med Johan. Åt god mat sen börja vi titta på Stephen Kings långa film, Rose Red. Har sett den innan men det var längesen. Den är ganska seg, men bra, och framför allt läskig. Vi hann inte se klart hela, ska se klart den ikväll. Ett tips om ni gillar Stephen Kings filmer.



På tåget ner till Skåne såg jag Dinner For Schmucks. Gillar Steve Carell och Paul Rudd, de är lagom roliga, inte för överdrivna eller för tråkiga. Skratta en hel del, så denna rekomenderar jag att ni ser :) 4/5 möjliga får den.


Sen på hem vägen såg jag Love And Other Drugs. Har hört/läst att den var dålig enligt vissa och bra enligt andra. Men jag litar aldrig på vad andra säger om filmer. Jag tyckte den var helt okej, lite småmysig och mycket sex (sånt gillas). Den var kanske lite långdragen, det var väl det ända negativa annars var den bra. Gillade storyn. Och Jake Gyllenhaal är alltid bra och plus att han är snygg ;) Den får också 4/5 möjliga.


Var och tränade innan med Johan. Blev ett ganska lyckat pass tycker jag. Körde först crosstrainern 20 minuter. Orkade inte mer. Sen blev det att träna armarna, gjorde plankan och magcrunches. Avslutade med att testa en ny maskin, vet inte vad den heter, men det är som att åka skidor. Man förflyttar benen i sidoled. Tog ganska bra i benen och rumpan, så den ska jag köra fler gånger.

Imorgon ska jag träffa Ewe, hon skulle shoppa tror jag hon sa. Vill också shoppa! Men måste snåla med pengarna lite till. Får vänta tills jag får lön, och plus att jag snart fyller år så då kommer jag säkert få lite pengar som jag kan handla nya kläder för :)

Och på onsdag ska jag hem till Tessan och hjälpa henne med jobbsökande. Blir bra eftersom jag också måste söka massa jobb. Har blivit lite dålig på det den senaste veckan. Men jag blir så deppig när man inte kommer nånstans. Överväger snart att börja plugga i stället så man har en utbildning. Frågan är bara vad man ska plugga då. Det är så svårt.

Nu tänkte jag se senaste Vampire Diaries, Grey's Anatomy och Supernatural.

Kommentarer
Postat av: Malin - En musikblogg

Love And Other Drugs är bra :)

2011-02-21 @ 19:34:09
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: Ewe

Jag vill ha Jaaaake <3

2011-02-22 @ 20:06:03
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0