Wah, I feel good!

Vilken härlig känsla jag har i kroppen just nu. Vaknade vid 10.30. Johan kom inrusande och hoppa på mig och tvinga upp mig ur sängen för han ville ut och springa. Klädde på mig och sen gick vi ut. Gick först lite för jag var helt nyvaken, och det var så jäkla halt ute. Tror jag halka till 3-4 gånger, om inte mer. Men sen blev det bättre underlag. Jogga lite och gick lite. Sen gick vi över ett berg med snö som de lagt på ängen. Var lite jobbigt för det var så stort och gropigt. Men lite extra träning av balansen skadar aldrig.

Johan jogga runt sjön medans jag gick och jogga lite, han sprang bara förbi mig en gång, så det tyckte jag var bra jobbat av mig ;) Men har man dålig kondis så har man. Men jag försöker jobba på det. Var skönt i solen men sen så fort man kom i skuggan blev det svinkallt. Frös som fan påvägen hem.

Var så skönt att komma in i värmen sen. Gjorde lite övningar inne, sen duscha vi, varmt! Och så himla gott med frukost sen. Eller lunch blev det typ. Åt inte fören vid 13.30 kanske. Gott var det i alla fall. Och nu har jag som sagt en sån skön känsla i kroppen, en lätt känsla. Och ganska så seg.

Tänkte titta på senaste avsnitten av Gossip Girl och 90210 nu.

Kommentarer
Postat av: Ewe

prova du inte stegräknaren?

2011-02-09 @ 16:18:13
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar: Det var skitkul på danserna igår :D hihi, tack, det ska gå skitbra denna termin ;p hihi.



Du måste bara se burlesque, den är awesome:D! Gillar man dans, sång och Christina så är den bäst ;P

2011-02-10 @ 10:36:08
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0