Seven wonderful months!

Oj vad dålig jag blivit på att uppdatera. Har bara inte haft lust. Jobbade bara i helgen och hade filmmys med älskling. Igår såg vi The Fighter med Mark Wahlberg och Christian Bale. Handlar om boxaren Micky och hans bror som hjälper honom att träna och vinna nåt championship. Ganska okej film, kanske lite småtråkig ibland men ändå bra på något konstigt sätt. Den får 3/5 möjliga.



Sökte lite jobb igår också. Blev uppringd av Uniflex (bemanningsföretag). Ska dit på gruppintervju imorgon, sen väljer de ut de dom tycker passar bäst för tjänsten. Ska vara där klockan 10.00. Får hålla tummarna för mig. Jag måste verkligen ha ett jobb nu! Är så trött på att bara jobba extra. Man kan aldrig göra något, och det är jävligt svårt att lägga undan pengar att spara. Det slutar alltid med att jag måste ta från mitt sparkonto. Inte roligt. Det blir liksom en ond cirkel.

Skulle jobbat på torsdag men bytade med Tarek, så nu ska jag jobba på söndag i stället. OB!! :) Det gillar vi.

Idag är det den 1 februari. Och det innebär 7 månader tillsammans med Johan. Ikväll ska vi ha mys med god middag och ett glas vitt ♥

Trackback
RSS 2.0