This isn't happening


Åhh va trött jag blir. Nu har jag blivit förkyld igen! Fy fan va trött jag är på skiten. Hade svårt att somna igår/inatt. Gick och la mig redan vi 22, men kunde inte somna för jag hostade som en stucken gris. Fick ta en ipren också för jag fick feber. Först frös jag som tusan sen blev jag stekhet. Men iprenen hjälpte. Stackars Johan som fick ligga och höra mig hosta :P Hoppas bara jag inte smittar honom.

Det gör så ont när jag hostar också. Känns som knivar inne i strupen. Måste köpa något för halsen på apoteket sen, plus nässpray. Har fått rinnsnuva. Men bättre det än att man är täppt och inte kan andas.

Känner mig ganska pigg ändå. Hade ingen som helst lust att gå till jobbet igår, men sen när jag vakna imorse kändes det bättre. Hoppas bara inte det blir värre. Får fortsätta ta mina piller, verkar som det hjälper lite i alla fall.

Ska träffa Ewe efter jobbet. Vi ska åka hem till Emelie och ha film/tjejkväll. Var tänkt att jag skulle sova över där, men jag tror nog jag åker hem. Tror inte de vill ligga och höra på mig när jag hostar och nyser :P

Igår kom Johan hem med en påse presenter. Ville så gärna öppna men jag ska försöka att låta bli och vänta tills på onsdag när jag fyller år. Men jag är ju så nyfiken :P

Kommentarer
Postat av: Ewe

usch va tråkigt att du e sjuk ;(

2011-02-27 @ 12:31:23
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Malin - En musikblogg

Krya :/

2011-02-28 @ 16:42:15
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0