Nu får det fan vara nog!

Nu är jag fett irriterad. Läste precis en tjejs blogg som la upp bilder på sig själv för att visa att hon var tjock. Men jag stirra mig blind. Jag hitta fan ta mig inget fett på hennes pinsmala kropp.

Så därför undrar jag varför ni som är så smala säger att ni är tjocka? Och att ni har breda höfter? WTF liksom!! Det är fan diskriminering till oss som har fett på kroppen och som har breda höfter! Hur i helvete tror ni att vi känner oss när ni säger att ni är tjocka??????!!!!!!!!

Personligen känner jag mig som ett gigantiskt monster! Jag försöker att inte ta åt mig eller bry mig, men det var fan droppen nu.

Och alla ni som ser upp till Kissie, ni måste inte ha något vett kvar i huvudet. Hon är jag bara skinn och ben. Hon har inga hjärnceller kvar i den lilla kroppen. Så snälla snälla sluta säga att ni är tjocka när ni inte är det.

Så, var skönt att få ur mig det, inte för att nån läser min blogg men jag kände bara för att skriva av mig :)

Tack och hej!


Kommentarer
Postat av: foxy

Håller med dig så sjukt mkt. Förstår dock inte varför du känner dig stor. Du är perfekt som du är ;) <3

2011-02-07 @ 19:17:38
URL: http://princessfoxy.blogg.se/
Postat av: Ewe

the world is f**ked up!

2011-02-08 @ 03:39:11
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0