Ner till skåne

Igår var jag hemma hos Ewe hela dagen. Kom dit ungefär vid 15.30. Vi började med att se en film. My Soul To Take hette den. Handlar om ett gäng ungdomar som dör en efter en. Okej film och lite spännande. 3 av 5 möjliga får den.

Efter filmen var slut tog vi en promenad till Vallentuna centrum och köpte pizza. Fick skynd oss hem för det var så kallt, så vi tog en genväg genom skogen. Fan va läskigt det var. Hade aldrig velat gå där själv. Usch. Det blev extra läskigt för det var fullmåne ute :P Tur vi var två stycken i alla fall. Höll på att halka några gånger i snön också.

När vi kom hem åt vi pizzan, den var himmelsk god :P Vi var så hungriga också så då blev det extra gott. Tittade på tv medans vi åt. Sen började vi kolla på en film till. F hette den. Utspelar sig på en brittisk skola, några ungdomar mördar folk av vilken anledning vet vi fortfarande. Väldigt knäpp film. Inget jag rekomenderar.

Efter den titta vi på ännu en film. Ett drama, Blue Valentine med hetingen Ryan Gosling och Michelle Williams. Urtråkig film, den hade ingen bra handling. Trodde den skulle vara bra pga skådespelarna men tyvärr inte. En stor besvikelse.

Sen åkte jag hem med 23.08 tåget. Var ett gäng störiga fulla killar. De satt och drack öl och skrek som huliganer. Tror de var AIK:are. Men som tur var gick de av efter några stationer. Jag var vid t-centralen vid midnatt, mötte Johan vid Fridhemsplan, han hade jobbat sen klockan 14, stackarn.

När vi kom hem titta vi lite på Trolljegeren igen. Coola troll, riktigt läskiga.

Sa hejdå till Johan imorse eftersom han skulle jobba. Sen somna jag om 2 timmar till. Gick upp vid 10.30. Har packat väskan. Mitt tåg går 14.21. Ska bli kul att träffa familjen igen :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

hoppas vi ser bättre filmer nästa gång :P

2011-02-17 @ 15:54:30
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0