I brist på annat..

Jag kommer från: Skåne.
Vad heter du: Anna.
När fyller du år: 2 mars.
Tycker du om någon just nu?: Ja, eller älskar!
Jag samlar på: Minnen.
Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ewe eller Mamma.
Gillar du golf? Nej fan va tråkigt.
Vilken tid gick du upp idag? 10.24
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Nej, med Johan <3
Vem sov du sist med? Johan.

Har du strumpor på dig nu? Nope
Hur svarar du i telefon? Olika, men typ "Halluu.." eller "Hej det är anna"
Vad ska du göra ikväll? Titta på film kanske?
Är du bra på att laga mat? Njaa så där.
Gillar du att dansa? Ohja!
Hur vig är du? Inte så värst :P
Vilken är din favoritglass? Magnum Classic.
Tror du på ett liv efter döden? Nej.
Bor dina föräldrar tillsammans? Haha nej..
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blå/grön/grå :P varierar..
Vilka hårfärger har du haft? Mest mörkbrunt och lite rödaktigt :P
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Ja..
Äru beroende av något? Ja redbull tror jag fan.. och Johan <3
Senaste låt du hörde? Tonight (I'm lovin' you) - Enrique Iglesias
Brukar du bädda sängen? Nej
Har du kysst någon den sista veckan? Ja ofc.
Vem kramade du senast? Johan.
Var du glad igår? Absolut :)
Sminkar du dig? Jaa.
Känner du dig värdelös? Nej.

Varit medvetslös: Inte vad jag minns :P
Hånglat med nån som har varit riktigt full: Nope
Hånglat med fler än 5 pers på en kväll: Nej jag är ingen sån person. Håller mig till en.
Gjort något riktigt dumt: Hm.. kanske jag har :P
Gjort något du verkligen ångrar: Ja..
Blivit full på ett släktkalas: Nja lite lullig kanske :P
Varit full i skolan: Ja när jag tog studenten :P
Blivit portad ifrån en krog: Nope.
Varit otrogen: Nej, är inte otrogen mot någon jag älskar.
Slagit sönder en tv: Nope, men det hade varit kul :P

Önskat att du var det motsatta könet: Haha har väl hänt :P
Åkt ambulans: Jepp.
Gjort nåt olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: Hm.. nej.
Slagit ner någon: Nope.
Skämts över dina föräldrar: Haha ja!!
Skämts över dig själv: Har jag säkert :P
Ätit från en papperskorg: Nej vem fan gör det?
Kissat ner dig av skratt: Haha nej inte riktigt men lite har det väl kommit haha..

Sagt jag älskar dig och menat det: Självklart!
Bråkat med en pojkvän: Hm.. lite kanske :P
Dricker du på helgerna: Inte varje helg, men om man går ut eller på fest så ja.
Vem är din bästa vän: Ewe <3
Vad är du mest rädd för: Spindlar, hissar och clowner.
Vilka kläder sover du i: trosor & linne eller buttnaked.

Vart vill du gifta dig: På en strand i Thailand *drömmer mig bort*
Vad hatar du verkligen: Falska människor som ljuger och inte har något liv.
Varit kär: Ja, är det just nu :)
Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: Haha ja :P usch.
Är du ensam nu? Jepp, all alone :(
Vill du gifta dig: Kanske.. we'll see.
Vill du ha barn: Med den rätta personen så ja..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Jag? och Johan.
Såg dig gråta? Johan
Fick dig att gråta: Johan, men det var för jag skratta så mkt :P
Du delade en drink med: Andreas
Du gick på bio med: Johan
Skällde på dig: Mamma
Du kysste: Johan

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Köpt någonting: Burk cola :P
Varit sjuk: Nej!
Sjungit: Ohyeääh!
Saknat någon: Hm.. nej :P
Skrattat: Ja! Åt en scen i filmen Besökarna. Så jävla roligt.

JAG HAR:
Digitalkamera: Ja.
Telefon på rummet: Nej.
Egen dator: Ja.
Könssjukdom: Nej.
Husdjur: Nej.
Bra kompisar: Bättre finns inte.
Tar du receptbelagda mediciner: Nej.
Vem vill du fika med just nu: Jenny ;)

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: Ja.
När var din första kyss?: Kommer knappt ihåg.. nån gång i mellanstadiet
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? : 1.. eller 2.
Tycker du om kärlek?: Vad är livet utan kärlek?
Har du flashat/strippat nångång? Njae..
När kramade du någon sist? Igår..
Saknar du någon speciell person? Ja bara för det saknar jag Ewe ;)
Har du svårt för att bli kär? Njae.. beror på många faktorer.
Ångrar du något? Hm.. lite kanske.
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Igår :)
Har du träffat någon internet person? Ja.
Har du hånglat med någon av samma kön? Nope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0