Födelsedagsfest

Fan vilken rolig kväll igår alltså. Så roligt har jag inte haft på länge. Var nästan bättre än nyår. Tessan fyllde 23 år, så hon hade fest hemma hos henne och Niklas. Jag älskar deras lägenhet by the way. Jag jobbade först på dagen mellan 7-15, när jag kom hem tog jag en liten powernap sen vid 19 tiden åkte jag och Johan hemifrån. Var massa fjortisar ute också. Ska dom inte vara hemma i sängen vid den tiden? :P




Hoppa av i Fridhemsplan. Vi hittade ganska snabbt, var typ bara raka vägen från tunnelbanan. Var ganska mycket folk redan när vi kom. Väldigt trevliga och roliga måste jag säga, lätta att prata med. Anyways.. Jag och Ewe tog några shotar av vodka och jägermeister. Tror det blev 4 stycken för mig. Och massa Smirnoff. Blev väl lite för mycket på en gång. Jag säger bara, jobba inte först och sen drick för mycket på en gång, då slutar det inte bra. Blev överkänslig och börja gråta :P Jag var nog lite pinsam. Tessan trodde jag var ledsen, men det var bara glädjetårar. Jag fick gå in i deras sovrum och lugna ner mig lite. Sen fixa Niklas en dubbel espresso till mig så jag piggna till lite. Fick smaka på deras hemmalagade lasagne också. Den var himmelsk god!




Ewe lura folk att hon hade kokain med sig i en liten påse. Men det var bara tvättmedel :P Vi skulle lägga upp det fint i badrummet så det såg ut som vi hade sniffat.. Jag tror jag fick in lite i näsan faktiskt. haha.. vi är galna :P

Sen sjöng vi massa SingStar. Jag ägde alla. Min hals fick rejält med stryk dock. Men har man kul så tänker man inte på det. Vid 2 tiden åkte jag och Johan hem. Gick först till McDonalds. Var så hungrig. Så himla gott med cheesebugare och cola efter man druckit. Sen fick vi vänta på tunnelbanan i 25 minuter. Var hemma vid 3 kanske. Tog två bakistabletter sen somna vi sött. Vaknade vid 12 idag.

Ja det var en hel lyckad kväll måste jag säga. Tack Tessan och Niklas. Det måste vi göra om snart igen!


Kommentarer
Postat av: Ewe

ja det va grymt kul =) woho

2011-02-13 @ 17:56:08
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0