Filmtips

Eftersom jag inte har något bättre för mig än att se film så kan jag lika bra skriva lite om en film jag precis såg. The Tortured hette den. Emelie rekomendera den. Egentligen gillar jag inte filmer där de torterar folk men jag såg den ändå. Handlar om ett par, deras son blir kidnappad av en gammal gubbe som håller honom nere i sin källare. Till slut hittar poliserna pojken, men han är redan död då. Kidnapparen får fängelse men föräldrarna tycker inte det är nog, så de kidnappar honom i stället och tar honom till ett övergivet hus in the middle of nowhere och torterar honom i stället. Helt okej film, 3 av 5 möjliga får den. Och om ni inte tål tortyr så är det ingen film för er att se :P


Kommentarer
Postat av: Ewe

nä fyfan hatar såntdär nu :P inget för mig

2011-02-15 @ 23:16:36
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0