Bio idag =)

Idag blir det bio med älskling. Vi tänkte se Sanctum i 3D. Vet inte riktigt vad den handlar om, mer än det utspelar sig i en grotta. Får hoppas den är bra.



Igår var jag hemma hos Tessan och hjälpte henne med lite jobbsökande. Sen åt vi hennes goda kladdkaka med bananer i och satt och prata massa. Var mycket trevligt gumman!

Efter det gick jag och träna i ungefär 1 timme. Kände inte riktigt motivationen, sen är det lite tråkigt att träna själv. Hade tänkt att träna idag också, men jag känner mig lite småkrasslig. Började igår när vi skulle sova, hade massa slem i halsen så jag kunde inte somna direkt. Sen när jag vakna i dag hade jag huvudvärk. Tog två Esberitox som är mot förkylning. Vill verkligen inte bli sjuk nu när jag ska jobba i helgen sen fyller jag år nästa vecka. Får nog ta en ipren också, tänkte ta ett varmt bad snart, så får hoppas det hjälper.

Har varit duktig och sökt lite jobb idag. Lite kundservice och lite receptionist jobb. Får hoppas någon hör av sig. Börjar bli lite smådeppig över att jag inte får något. Jag övervägar stort att börja plugga, så man får nån utbildning så man kan få ett jobb. Verkar som att många söker personer med nån sorts utbildning.

Jag får väl ta och fundera vidare hur jag ska göra.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Varmt bad är underbart skönt när man är krasslig =)

Jag skulle nog också övervägt att plugga om jag inte vore så hopplös på det o hatade det :P Men de jobb jag söker är det mer erfarenhet de vill ha

2011-02-24 @ 14:37:00
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0