5 februari 2011

Igår var en lååång dag. Först jobba jag mellan 6.30 och 15.00. Var hur segt som helst. Hade ungefär 10 gäster. Så jag hade väldigt mycket dötid. Blev klar typ vid 13 redan men hjälpte Jonahtan med att slänga gamla broschyrer och sätta fast en handikappsstol på toaletten. Vilket jobb det var, vi gav upp till slut och överlät det till Peter i stället.

Johanna kom förbi en stund också, eftersom hon bor typ ovanför i huset :P Så hon vara så snäll och körde mig och Jonahtan till Fridhemsplan. Jonahtan skulle hem och jag skulle på jobbintervju. Så vi samåkte, mötte upp hans roomie också, Carolina tror jag hon hette. Jag hoppa av i Johannelund och de åkte vidare till Hässelby Strand.

Skulle vara på intervjun klockan 16, men det blev lite tight för jag hitta inte först. Gick helt fel väg, så jag fick gå tillbaka. Men till slut hittade jag. Blev några minuter försenad. Carina som hon hette berätta om företaget och vad tjänsten gick ut på, sen fick jag berätta lite om mig. Gick ganska så snabbt. Hon skulle höra av sig efter helgen. Var ju fler som hade varit på intervju, som vanligt.

Åkte tillbaka till Vällingby och byta till buss i stället. Hade fan lika bra kunnat åka tillbaka till Fridhemsplan och bytt där i stället. Hade nog gått fortare. Men ajja, bussen tog typ 30 minuter, och stannde precis utanför vårat hus. Var hemma vid 17.30.

Laga tacos till middag. Var ashungrig. Gott var det. Sen sega jag framför tvn hela kvällen. Somnade nästan i Johans armar i soffan. Gick och la oss vid 23 kanske.. Sov hur gott som helst. Vaknade till imorse när Johan gick upp för att jobba, men somnade snabbt om igen. Sen vaknade jag inte fören vid 12 :P

Har bara ätit frukost och nu tittar jag på Vampire Diaries. Grymt bra avsnitt :) Funderar på att ut och springa lite, men jag har ingen lust. Och inget kul att springa själv. Får göra det på måndag eller något. Imorgon ska jag jobba igen så då kommer jag nog inte orka heller.

Åh, jag vill ha vår och sommar så man kan vara ute sent på natten utan att frysa, grilla (!), åka på roadtrip och gå på konserter :)



Kommentarer
Postat av: Ewe

meh shit hur vågar du gå på intervju utan att leta efter stället i förväg :P jag skulle bli döstressad.



dendär bilden är så härlig :) måste ta gruppbilder igen i sommar!

2011-02-05 @ 14:55:30
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Jonahtan

Hörröduruuu.. vi åkte till Hässelby Gård og inte Strand.. viktigt det där! ;)

2011-02-07 @ 19:07:28
URL: http://mrjwe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0