25 februari 2011

Igår var jag och Johan på bio. Filmen vi såg hette Sanctum. Handlar om ett gäng forskare som är nere i en stor grotta, men så blir det ett stort oväder så vattnet stiger och de måste försöka ta sig ut. Väldigt spännande och nervbitande. En film jag rekomenderar. 4/5 möjliga får den.





Idag vakna jag upp med ont i halsen. Tog genast en ipren och två esberitox. Än så länge har inte nån förkylning brutit ut, och jag hoppas det inte gör det heller. Har verkligen inte tid eller råd att bli sjuk. Jag får fortsätta äta piller och vila så mycket jag bara kan. Det blir ingen träning heller.

Imorgon är det dags att jobba igen. Känns som flera månader sen sist, även om det bara är 1½ vecka sen. Men det är länge nog. Börjar som vanligt klockan 07.00 till ungefär 15.00, beroende på när jag är klar. Var tänkt att jag skulle träffa Emelie efter jobbet, och åka till Ikea, men hon sköt upp det. Kanske var lika bra eftersom jag inte känner mig riktigt kry. Sen på söndagen ska jag ju ändå åka hem till henne med Ewe och sova över där. Mys :) Hoppas bara jag inte blivit mer sjuk då!

Gjorde precis äppelpaj, för jag var lite uttråkad. Blev riktigt god. Jag är grym på att baka, borde kanske öppna eget konditori :P



Trevlig helg :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jaa gör det! Bananas Fik kan det heta ;)

2011-02-26 @ 14:48:17
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTY

svar: ååh tack :):) hihi ska bli underbart!



2011-02-26 @ 19:52:49
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0