Thirteen days to go

Räknar ner dagarna tills jag och älskling åker utomlands. Mindre än 2 veckor kvar. Ska bara jobba 2 veckor till sen är jag låång ledig. I alla fall i 2 veckor. Fy va gött det kommer bli :-D Längtar tills jag ligger på stranden och har älskling bredvid mig och gottar oss i solen med varsin drink!

I fredags efter jobbet mötte jag Ewe och älskling vid åhléns. Vi gick först till systemet och köpte ut till Ewe som glömt sitt leg. Var lång kö in men det gick ganska snabbt ändå. Sen gick vi vidare och tittade i affärer, blev mest H&M. Köpte ett par svarta jeans där och en kofta. Fast kofta lämna jag tillbaka. Kände mig som en val i den sen när jag kom hem. Efter det kom Micke också. Gick till Kungshallen och åt på Texas Burger. Fan va jag älskar deras hamburgare! Sen efter det ville Ewe fika så vi gick till ett mysigt café att satt där och prata massa. Sen åkte jag och Johan hem medans Ewe och Micke gick på bio.



Sov länge igår. Gick upp nångång vid 12. Duscha sen åkte vi in till stan igen för Johan hann inte köpa ett par skor. Jag lämna tillbaka koftan och köpte istället ett linne på Monki och en annan kofta på Gina Tricot för samma pris som den koftan jag köpte på H&M. Vilket kap. Ni ser, man kan få mycket mer för pengarna egentligen ;-)

Sen när Johan äntligen hittat ett par skor i adidas affären, (som jag valde ;-) åkte vi hemåt. Köpte med oss tillbehör till tacos som vi lagade lite senare och titta på en film. Mys faktorn var stor igår <3

Idag sov jag länge också, fast vakna 1 timme tidigare. Låg och myste med älskling ett tag innan vi gick upp och bestämde oss för att äta pizza till frukost som fick bli våran middag också.

Har bara slöat i soffan hela dagen framför facebook, msn, spotify och youtube. Var precis en promenad ner till Hemköp och inköpte ett marabou choklad. Blev så himla sugen. Men imorgon ska jag träna bort det med Ewe efter jobbet :-D

Tjooho over and out.

Kommentarer
Postat av: Ewe

val hahaha.. du är så rolig :P

2011-12-04 @ 17:57:40
URL: http://ewees.blogg.se/
Postat av: Micke

Det roligaste med att läsa era bloggar är typ era kommentarer till varandra =)

2011-12-04 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0