Shopping!

Känner mig fett stressad. Känns som jag har så mycket saker att göra men så lite tid. Tur att jag inte jobbar. Idag har jag och Johan varit på IKEA i Barkarby. Åkte dit direkt efter att han slutat klockan 13.30. Åt först lite mat, blev en liten köttbullstallrik sen började shoppingen. Var mycket folk men vi fick plats också.


Lite annat skit vi köpte på IKEA. Nya lakan, bestick, glas osv :-)

Det vi var ute efter var en ny säng, alltså en sängstomme och ny madrass. Den vi hade sett ut från internet var alldelse för låg så det blev en annan som är i normal höjd. Sen köpte vi en helt ny resårmadrass och bäddmadrass till sängen. Blev 160 cm. Lite mindre än vad vi har nu, men det funkar bra det med. Vi köpte även en liten bokhylla till vardagsrummet. Så imorgon kommer vi få det hemlevererat efter klockan 14. Kommer bli en busy day för min del.


Måste gå upp tidigt så jag kan åka in till stan och köpa nyårskläder, sen måste jag köpa maten som vi ska ha på lördag. Sen hem och invänta våra nya möbler. Min kusin skulle kanske komma hit och hjälpa till också. Kul att få träffa henne :-D Så det blir att ställa klockan på 9 imorgon och iväg så fort som möjligt.



Detta köpte jag i måndags. Äntligen fick jag mina Converse. Min julklapp till mig själv ;-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh jag vill oxå va ledig o shoppa!

2011-12-28 @ 21:22:38
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0