Imorgon bär det iväg!

Äntligen är det snart dags. Imorgon åker jag och älskling från Arlanda klockan 11.15, (om inte flyget är försenat), till Kanarieöarna. Det blir ett ställe som heter Amadores. Ligger på södra Gran Canaria, så det blir en liten bussresa från flygplatsen sen. Vet dock inte hur lång tid det tar, men det kan ju inte ta så himla lång tid. Så stor är inte ön :-P


Här kommer vi vara imorgon :-D

Efter jobbet åkte jag till Solna Centrum och köpte en bok som jag kan ha att läsa på planet. Har ju ingen mp3, så jag får roa mig med att läsa i stället. Det blev Hypnotisören. Den verkade vara bra. Har packat väskan, har lite mer att lägga ner men det tar jag sen innan jag ska lägga mig och resten imorgon. Har lagt fram det viktigaste på bordet så jag inte glömmer det. Har till och med gjort en checklista ;-)

Ska kolla när vi ska åka hemifrån imorgon också. Måste vara i tid!

Har tvättat och plockat undan lite här hemma. Ska diska snart också. Kan ju inte se ut som en svinstia när vi kommer hem igen.

Nej nu ska jag förberedda mig lite inför imorgon. See ya in a week..

So loooong suckers!


Kommentarer
Postat av: Ewe

haha har aldrig sett det se ut som en svinstia hos er, förutom efter nyårsfesten :P have a nice trip! <3

2011-12-16 @ 20:22:33
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0