Den 10e december 2011

Det var ett tag sen jag uppdatera bloggen so here it goes.

Har jobbat hela veckan. Varit en bra vecka på jobbet, mest för att vi har så kul på jobbet. Vi små bråkar lite, men bara på låtsas. I måndags träffa jag Ewe och träna och åt efter jobbet. Sen i onsdags träffa jag Emelie och gick på stan lite, hon handla julklappar till sin familj, sen åt vi på nyöppnade Jensens Beafhouse som ligger på Sergelgatan, mittemot McDonalds. Åh vad jag älskar deras mat, köttet är så himla gott och de har typ den godaste såsen som finns. Whiskeysås! Den är himmelskt god. Skulle kunna äta där varje dag, synd att det är så dyrt dock, men totally värt pengarna :-)


Goooooda maten från i onsdags!

Igår var det julfest på jobbet, alltså efter vi slutat ;-) Var jätte lugn dag, nästan inget att göra, och vi fick allt gjort, gillar inte att lämna kvar saker. Ordning och reda ska det vara. Bytte om nån timme innan vi slutat, sen bjöds det på champange i köket. Tog en shot rom som Staffan bjöd på också. Skit äckligt men man ska inte vara nån mes, inte jag i alla fall. Vi mingla runt, sen vid 18 kom bussen som tog oss till Ersta terrassen som ligger på söder precis vid vattnet. Mittemot Gröna Lund faktiskt.

Först blev det lite mer mingel och det bjöds på glögg medans maten förebereddes. Sen åt vi. Var riktigt gott med mat, vi var alla hungriga. Fast jag tog inte så mycket ändå. Åt lite potatis, köttbullar och prinskorvar. Skulle ätit mer så hade jag inte blivit så berusad som jag blev. Men det gör inget, alla var berusade, vissa mer än andra.

Det var riktigt roligt i alla fall. Hade sagt till Emelie på jobbet att jag inte skulle röka, men ändå gjorde jag det. Grupptryck :-P Sen blev det massa dansade, jag önska lite låtar. Vi blev typ 5 stycken kvar, de stängde klockan 1. Dela en taxi med Linda och Anki hem. De var snälla att släppa av mig först. Var hemma runt kvart över 1 tror jag. Kollade inte riktigt vad klockan var. Somnade typ direkt. Vaknade upp i dag och hade ont över allt, så mycket som vi dansade.

Sov tills Johan kom hem från jobbet. Han var hemma vid 13. Har ätit frukost och nu sitter jag och myser med datorn i soffan. Tänkte snart duscha och fixa till mig lite, ska åka till Emelie och ha filmkväll. Hon skulle bjuda på middag också så det ser jag fram emot ;-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag vill oxå på julfest med jobbet o inte bara julbord ;D

2011-12-11 @ 20:37:18
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0