4 dagar kvar till semester

Nu är det inte långt kvar tills jag och älskling ligger på stranden och solar. Börjar få lite resfeber nu. Fick en fin julklapp av pappa, lite cash till resan. Det tackar man för :-D Tänkte jag skulle växla lite pengar imorgon efter jobbet. Måste ha lite pengar på mig, resten kan man ta på kort. Sen måste jag fixa biljetter till flygbussen. Får försöka fixa det imorgon eller i alla fall senast fredag.

Hade tänk träna efter jobbet idag, men jag hade visst glömt mitt gymkort hemma så det blev ingen träning. Åkte till Sundbyberg och leta efter nån bra frisör salong som hade tid. Hitta en tillslut. Fast henne gilla jag inte, klippte bra med drog alldelse för hårt i håret. Det är verkligen det värsta jag vet när folk drar och sliter i håret. Känns som jag inte har något hår kvar på huvudet :-( Det är därför jag inte gillar att klippa mig. Gillade min gamla frisör som jag hade nere i skåne, hon var så bra. Men men, nu har jag i alla fall klippt mig, blev topparna. Köpte ett schampoo anpassat för mitt hår också.

Tänkte titta på serier nu.. :-)

Kommentarer
Postat av: Ewe

hoppas ni får superskönt på semestern, fota massooor!! :D

2011-12-14 @ 00:01:42
URL: http://ewees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0