These are the days of our lives

Känns som år sen jag skrev här sist. Men det är bara ett par dagar sen. Sorry för den dåliga uppdateringen. Men jag har verkligen inget vettigt att skriva om. Det ända jag har gjort är att vakna, jobba, äta, sova och so on. Dag ut och dag in. Men imorgon är det fredag, och helg. Då händer det lite saker i alla fall. Ska träffa Tessan efter jobbet, sen på lördag ska jag och Johan shoppa lite kläder. Är verkligen i behov av nya tröjor framför allt. Sen får vi se vad resten av kvällen bjuder på. Kanske blir det lite kräftor :)

Bedtime for me. Good night.


Såg det här på Rusta. Vill ha!! Kostar bara 8.995 kr, gäller att spara. Lite vardagslyx måste man ha :D

Kommentarer
Postat av: Ewe

åh fan va nice :) men var ska den få plats?? haha

2011-08-26 @ 13:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0