Rum pum pum rum man down

Dagens...
Frukost:
1½ macka med ost och ett glas mjölk.
Lunch: Tonfisksallad med ett glas vatten.
Middag: Grillad kyckling med tomater och en burk cola.
Godis: Twix
Vill Ha: Lön!
Humör: Bra, lite seg.
Gjort: Jobbat, handlat, ätit och duschat.
Planer: Titta på film.
Köp: Grillad kyckling, lunch till imorgon och en burk cola.
Låt: Rihanna - Man Down
Tittar på: Hells Kitchen.
Bästa: Att det är fredag imorgon!
Sämsta: Inga pengar kvar.
Sjuka: -
Väder: Molnigt 20 grader.
Saknad: Bamse ♥ (R.I.P)

Denna veckan har gått väldigt fort. Skönt att det snart är helg. Ser verkligen fram emot att inte ha något inplanerat denna helgen. Dock fundera jag och Johan om vi skulle gå på bio. Vi får se helt enkelt :) Skulle kanske träffa Ewe på lördag och shoppa. Jag kan dock inte handla något. Har knappt några pengar kvar sen kryssningen. Fatta inte vart alla pengarna tog vägen. Gjorde av med nästan 1000 kr. Men så går det när man handlar på kortet, då har man ingen koll på hur mycket man har kvar. Ska fan börja ta ut kontanter.

Igår såg jag en film, Hopp hette den. Animerat. Handlar om påskharen E.B. som inte vill ta över efter sin pappa, så han rymmer till Hollywood för att förverkliga hans drömmar. Röst från Russell Brand och skådespel från James Marsden. Den får 4/5 prickar av mig. Gillade den. Speciellt kycklingarna :D Så den rekomenderas.



Kommentarer
Postat av: Ewe

åh den måste jag se :)

2011-08-18 @ 20:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0