Påväg till Skåne!

Just nu sitter jag på tåget ner till Skåne. Ska bli kul att få träffa familjen igen och se sina hemtrakter igen. Åker hem igen på torsdag. Var lite svårt att slita sig imorse från min sovande Johan. Var så varmt och gott i sängen. Men kan vara bra att vara ifrån varandra lite också. Var ett tag sen. Det gör en bara gott. Får en att längta och uppskatta varandra mer :)



I helgen var vi i Norrtälje, eller Bergshamra. Johan hade ju fyllt år så vi bestämde oss för att ha ett poolparty hemma hos Tessans mamma. Blev ganska lyckat förutom att ett par bråka så killen slog ett hål i ena dörren och lite annat småtjafs. Men sånt kommer man nog aldrig undan. Jag kunde inte koppla av riktigt heller, kände lite ansvar eftersom vi var hos nån annan, och de var ju jag som frågat om vi kunde vara där. Så nästan hela kvällen/natten kände jag mig som en hönsmamma som tjata på alla hela tiden. Haha.. Men jag hade roligt ändå.

Vi blev väl lite över 15 personer. Men det var många som åkte hem sen, så vi var totalt 9 som sov över. Jag och Johan fick sova i det stora sovrummet. Lite hård säng men annars var det tiptop.. Hade toaletten precis intill också.




Fick inte mycket sömn den natten. Tror jag somna vid 3 tiden och vakna vid 11. Robert var redan uppe så vi började städa, sen vakna resten och hjälpte till. Beställde bakis-pizza sen åkte vi hemåt. Var väldigt lång bilkö. Alla stockholmare skulle hem :P

Packa upp väskan och slängde in tvätt sen packa jag väskan igen. Somna runt halv 1 i natt och upp igen vid halv 8 idag. Kommer nog sova gott i natt. Fast bäst sover jag ju med Johan :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

ha så mysigt därnere darlo <3

2011-08-08 @ 16:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0