Oh no no no

Äntligen helg! Härligt att få sova ut. Vakna nästan precis. Tvinga mig själv att vakna för jag drömde om läskiga zombies, var ingen rolig dröm. Sen kom Johan och la sig bredvid och krama om mig så det blev mycket bättre :)

Jobbveckan gick galet snabbt för en gångs skull. Hade dock väldigt mycket att göra både torsdag och fredag. Många kameror att packa ner och skriva in. Blev en del över tills på måndag. Jävla leverantörer som kommer så sent och lämnar paket!

Sen efter jobbet träffa jag Tessan i stan. Vi gick och shoppa lite. Jag pröva jeans men dom gick fan inte på. Satt så himla tighta. Och det var min vanliga storlek också. Hatar verkligen att pröva jeans hittar aldrig några som sitter bra. Men jag köpte i alla fall 3 basic tröjor och ett linne.


Älski somna framför filmen <3


Sen efter shoppingen åt vi på kungshallen. Blev Taco Bar för båda. Satt där och prata och skratta. Sen blev det lite fika på Waynes Coffe. Sen åkte vi hem på varsitt håll håll. Var väl hemma runt halv 9. Titta på film med älskling resten av kvällen. Blev Sunes Sommar. Sen gjorde jag en dum sak och vägde mig innan jag gick och la mig. Kanske lite dumt att väga sig när man ätit så mycket under dagen, men enligt vågen har jag gått upp 4 kg!! Inte acceptabelt. Låg och tänkte ut en plan hur jag ska göra, så hade lite svårt att somna. Så nu blir det att hård banta. Om jag inte tar tag i det så kommer jag hamna på samma vikt som innan och det vill jag verkligen inte!

Ska ta en dusch nu så jag vaknar lite mer och sen äta en nyttig frukost. Sen iväg till stan med Johan och shoppa lite :) Ikväll blir det väl nån barhäng med Emelie och Robert och lite fler. We'll see.

Kommentarer
Postat av: Ewe

party tonight woho :D

2011-08-27 @ 12:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0