Last night was a very very good night

Nu är det söndag igen, och denna helgen är över. Gick alldelse för fort. Vill ha mer helg! Synd att man bara får två dagar. Får hoppas att veckan som kommer går fort så man får helg snart igen. Men det har varit en bra helg. Igår åkte jag och Johan in till stan och shoppa lite. Det blev ett par nya jeans från JC för 899 kr. Måste vara de dyraste jeansen jag nånsin köpt, men de satt perfekt och var så bekväma, så nog är det värt att lägga ut lite mer pengar på ett par jeans. Sen köpte jag bara en tröja på Stadium. Hade inte råd att köpa mer. Har typ inga pengar kvar att leva på denna månaden. Fick ju så liten lön eftersom jag har haft semester. Förhoppningsvis blir nästa lön bättre :)



Sen åkte vi hemåt och gjorde iordning oss inför kvällen. Åkte in till stan igen vid 18 tiden, tog pendeln för det var nåt stopp vid Vreten. Var framme vid åhlens vid 19. Tessan och Micke var redan där, så vi gick mot Hötorget och vänta in Emelie och Robert. Sen gick vi till The Dubliner. Jag hade bokat bord till oss till halv 8. Alla beställde entrecote utom Johan och Robert som tog rödspätta tror jag. Var hur gott som helst. Dyrt men helt klart värt det :P

Under tiden vi satt och åt visa de nån fotbollsmatch så alla skrek varje gång nåt av lagen gjorde mål. Efter maten flytta vi ut, satt och drack öl och umgicks. Men sen blev det för kallt så vi flytta in till ett bord i hörnet bredvid scenen där bandet spela från kl 22 till ca 1. Var väldigt bra musik och vilken stämning det var. Alla var uppe och dansa och sjöng med. Var riktigt roligt. Nästan bättre än att gå ut på nån klubb och dansa. Lite senare kom Roberts kompis Linda och hennes pojkvän, vi dansa och spillde öl. Och sen kom Ewe förbi en stund också.




Sen vid 1 tiden åkte jag, Johan och Emelie hem medans de andra fortsatte vidare nån annanstans. Och när jag och Johan gick på vårat tåg var det nån dum idiot som försökte beställa pizza via nödtelefonen. Så vi fick stå still där ett tag för att tågföraren var tvungen att ställa om datorn. Och det var fullpackat med fulla människor och varmt var det. Gick hem i bara jeans och linne. Vi var väl hemma runt 2 kanske. Tog en kall dusch sen somna vi gott.

Imorgon är det back to work. Ser inte fram emot det. Kommer ha mycket att göra imorgon. Suck.

Min shopping från igår:


Kommentarer
Postat av: Ewe

Jeansen ser bra ut :) fan va snygga ni var igår!

2011-08-28 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0