I just wanna make you sweat

Sitter i köket hemma hos mamma nu.  Var framme ca 15 igår. Skulle egentligen gått av i Malmö, men hoppa av redan i Lund. Onödigt att åka fram och tillbaka ju. Fast jag blev lite förvirrad. De har gjort om och vissa tåg går direkt till Malmö, jag skulle ju hoppa av innan Malmö, men tillslut hitta jag rätt tåg. Ni ser, fast man bott här hela sitt liv kan man gå på fel tåg :P

Mamma mötte upp mig vid tågstationen, vi gick till Burlövs Center och åt middag och titta lite i affärer. Sen kolla vi på kort från Frankrike och resten av kvällen blev det tv. Dock somna jag i nån timme. Var så himla trött. Mamma gick och la sig för hon skulle upp och jobba, jag la mig i min gamla säng med datorn. Satt väl uppe till halv 1. Sov inte så bra. Vakna ett antal gånger och sen blev jag täppt i näsan.

Gick upp vid 12 idag. Skönt att sova länge i alla fall. Har ätit frukost och prövat mammas nya dammsugare. Allt i ett i den. Den renar luft, dammsuger och kan tvätta golv. De ni ;) Träffa pappa en stund också, ska se hans nya lägenhet sen. Och imorgon blir det antagligen att jag åker till min syster i Löddeköpinge och träffar Neo och Nova. Var ju så länge sen jag såg dem sist. Saknar dem :)

I helgen blir det party kryssning till Tallin med Johan, Ewe, Robert, Tomas och några till. Hoppas det blir kul :D

Älskar denna låten just nu.

Kommentarer
Postat av: Ewe

klart det blir kul :D looking forward to it

2011-08-09 @ 20:35:45
Postat av: SHORTY

svar; åh tack söta :):)

2011-08-10 @ 21:40:47
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0