Date night

Igår var jag och Johan på dejt. Blev det gamla vanliga, middag och bio. Men det är så mysigt att bara umgås med varandra. Inte ofta det händer, ja förutom hemma, men det är inte samma sak. Vi åkte in till stan vid 17. Regna när vi skulle gå så mitt hår blev helt krusigt, jag som hade plattat det. Grr på det. Gick direkt till bion och köpte biljetter sen gick vi till Kungshallen. Det blev Texas Burger. Har aldrig ätit där innan, var väldigt mysigt att sitta där uppe för engångs skull. Och maten var så himla god. Tog en classic burger, Johan tog nån faijta sallad. Satt där och myste tills bion börja.



Det blev Conan the Barbarian i 3D. Satt längst upp bredvid en stor svart engelsktalande kille. Han skratta åt alla scener, även de blodigaste. Weird kille. Men i alla fall, själva filmen var ganska OK. Ganska blodiga och brutala scener. Men 3Dn var usel. Mörk och suddig, det var bara jobbigt för ögonen, så det var de ända jag var besviken på.



Dags att för en ny jobbvecka imorgon. Hurra! Not.

Kommentarer
Postat av: Ewe

myskväll:) jobbveckan kmr gå skitfort!

2011-08-21 @ 21:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0