Bergshamra hela helgen!

Vilken underbar helg det har varit. Riktigt mys-vila-upp-helg i vackra Bergshamra i Norrtälje. I fredags sluta jag 30 minuter tidigare, åkte till T-centralen och träffa Ewe, sen åkte vi vidare till Tekniska Högskolan och mötte upp Tessan, sen bar det iväg till Norrtälje. Tessans mamma hämta upp oss vid hållplatsen. Riktigt schysst.




Trodde jag hade kommit till paradiset. Ett stort rött hus, med stoooor grön tomt och POOL! Var helt underbart. När vi hade gjort oss hemmastadda blev det grillat till middag. Satt uppe en stund och prata med Tessans mamma, sen titta vi lite på tv men blev så trötta att vi gick och la oss istället. Vakna vid 11 tiden och åt frukost, sen var vi i poolen hela dagen. Så himla mysigt och skönt. Blev lite solbrända. Sen vid 16 kom Tessans bror med sina kompisar, vi tog en promenad medans de hoppa i poolen.

Sen när vi kom tillbaka blev det grillat igen till middag. Himmelskt gott. Sen blev det kubb och lite annat spela. Satt och myste på uteplatsen, sen vid midnatt blev dett ett nattdop i poolen. Vi hade bland annat simtävling men det sluta inte så bra. Danne slog till huvudet, sen slog Tessan till Jonatan i huvudet för han stänkte ner henne med vatten :P



Vi diskuterar att öl inte är gott :P

Jag gick och la mig brevid Ewe som redan sov. Tessan var uppe en stund till. Vaknade ungefär vid samma tid på söndagen. Åt frukost sen blev det poolen till vi skulle äta middag igen vid 17. Danne skjutsade oss till centrala Norrtälje där vi tog bussen hem. Jag åkte hem till Johans föräldrar för att äta middag, de andra åkte hemåt.

Det var verkligen helt underbart. Och denna helgen som kommer ska vi dit igen för att fira Johan som fyllt 25 år! Ska bli riktigt kul :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha hur sjutton kmr du ihåg vad ni diskuterade just där :P

2011-08-02 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0