13 månader och 4 dagar

Imorgon är det äntligen fredag. Det innebär helg och en veckas semester för mig. Fan va gött det kommer bli. Behöver vila upp mig lite känner jag. Inte för att det har varit mycket på jobbet men kan vara skönt att få en vecka ledigt till innan hösten börjar.

Imorgon bär det av till Norrtälje med Johan, Ewe, Tessan och Tomas. Vi åker direkt efter vi slutat jobbet. Får ta med min väska till jobbet, sen åker jag direkt till centralen och möter upp de andra. Ska bli så himla skönt med en liten getaway helg från stor stan. Vi ska fira älskling som fyllt år, bada, sola och grilla. Kommer bli riktigt roligt.

Trevlig helg på er! För det ska fan jag ha ;)



Kan inte fatta att jag är denna underbara killes flickvän. Han är bäst, älskar dig habi

Kommentarer
Postat av: Ewe

det kommer bli AWESOME :D

2011-08-04 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0