1+1

Ska snart sova, tänkte bara uppdatera lite snabbt. Tisdag redan och onsdag imorgon. Halva veckan gått, härligt.. Och snart är det helg igen. Funderar på att inte göra något, men så sa jag förra helgen också, men sluta med att vi gick till The Dubliner som var riktigt roligt. Måste göras om!

Har varit väldigt mycket på jobbet, ända sen förra veckan. Innan semestern var det hur lugnt som helst men nu kommer allt på en gång. Har inte nån lugn stund typ. Men å andra sidan är det skönt att ha saker att göra, då går tiden mycket fortare. Och imorgon fortsätter det, tror jag ska sitta i receptionen på lunchen också. Gillar verkligen inte det, ingen gör det. Så fort Kristofer eller Julia frågar vem som tar repan på lunchen så svara ingen, haha..

Efter jobbet åkte jag till Fridhemsplan och träna med Ewe. Jag kom dit lite före och börja. Blev först lite kondition sen styrka och sen avsluta med lite mer kondition. Åkte hem vid 19 kanske. Hoppa in i duschen sen värmde jag maten som jag gjort igår. Blev makaroner och köttfärssås. Funderar på att ta med det till jobbet imorgon som matlåda, fast jag hade det idag. Men bättre att spara pengar än att slösa på lunch. Blir för dyrt i längden.

Har precis tittat på senaste True Blood avsnittet. Spännande! Sluta så jävla bra :D Måste vara bland de bästa serierna som någonsin skapats! Synd att det bara är 2 avsnitt kvar!! Vill ha mer!



Kommentarer
Postat av: Ewe

jaaa dina fiskpinnar e goa =) hahaha

2011-08-30 @ 23:12:35
URL: http://ewees.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0