You are fucking perfect to me

Järnspikar! Nu har jag gått och blivit förkyld.. igen! Jag är så himla trött på det. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Måste ha blivit smittad på utbilningen. Många som är förkylda nu. Och jag har ju alltid otur att bli smittad också. Damn it. Hela huvudet känns tungt och det kittlas i halsen. Hoppas inte det blir sämre till imorgon, måste gå på min utbildning! Viktiga saker.

Annars går utbildningen bra. Mycket att ta in bara. Idag fick vi sitta bredvid och lyssna på samtal. Det var ganska så kul. Sen skulle vi göra grupparbete. Vi gjorde en liten sketch också. Kul med sånt :)

Två dagar kvar, sen är det påsk ledigt i hela 4 dagar. Behövligt. Fan jobbigt att gå upp tidigt flera dagar i rad :P Sen hatar jag att gå upp så tidigt för fåglarna kvittrar så tidigt. Som i natt vakna jag till vid klockan 2, då kvittra dom redan. Wtf liksom?! Sover dom aldrig?

Men skönt att det blivit varmare och att solen äntligen kommit fram mer och mer. Träffade Ewe i söndags och åt god mat på min och Johans restaurang vid Hötorget. Sen köpte vi med oss cappuccino och varm choklad och gick mot Gamla Stan. Satte oss på bryggan vid vattnet i solen. Var väldigt mycket folk. Men mysigt var det :)




Fjortis!! haha

På fredag blir det bio med mina favorit tjejer. Vi tänkte se Water For Elephants med Robert Pattinson och Reese Witherspoon. Sen på lördag tänkte vi samla ihop ett gäng och grilla i Rålis. Hoppas bara det är fint väder och varmt, och att jag inte är allt för sjuk förstås.

Kommentarer
Postat av: Ewe

haha hur kan du vakna av fåglarna? snacka om lättväckt ;p

krya på dig! väderfolket har sagt att det skulle va fint hela påsken så hoppas på det :)

2011-04-19 @ 22:09:14
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar; åh tack :D den är riktigt skön också hihi kram!

2011-04-22 @ 21:49:28
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0