Till the world ends

Inatt har jag sovit betydligt bättre. Gick och la mig redan klockan 22. Men jag vakna ändå inatt av att jag behövde gå på toa. Hela två gånger var jag tvungen att gå upp. Det är verkligen jobbigt. Förstör sömnen en hel del. Men jag var inte lika trött idag som igår. Hann till och med äta frukost på balkongen. Mysigt, dock var det lite kallt men skönt i solen.

Fick sluta tidigare idag på utbildningen. Vi gick igenom samarbetspartners sen hade vi ett litet prov i det efter lunch. Var hemma redan vid 15. Gick en liten omväg när jag gick hemåt. Skönt att ta en liten extra promenad i solen.

Jag har en del serier att ta igen. Har inte haft tid eller orkat se de senaste avsnitten. Har två Desperate Housewives, ett 90210, ett Vampire Diaries och ett Supernatural. Tänkte se DH ikväll, sen sparar jag resten till imorgon eftersom Johan jobbar sent så det blir bäst. Får ha fredagsmys för mig själv :)



På lördag är det valborg. Ska antagligen grilla med Ewe, Emelie och några till tror jag. Vet inte var vi ska vara men det bestämmer vi sen. Ska shoppa lite på lördag också. Behöver lite nya vårkläder.

Bytt header och färg på bloggen, what ya think? :)

Kommentarer
Postat av: SHORTYS

svar: visst var den :) passa på nu när den är billig!



Åh, vet det är sjukt svårt haha men ibland får man ta till med sånt för att få lite extra haha ;D

2011-04-28 @ 22:06:40
URL: http://shortys.se
Postat av: Ewe

älskar DH :) jag är så jäävla efter!

har ett halvt one tree hill, två GG, två 90210, ett VP... snart två tror jag.

2011-04-28 @ 23:21:48
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0