Myspys lördag

Idag har varit en mysig dag. Vakna vid 11.30. Var skönt att sova länge. Sen gjorde jag mig iordning och åkte in till stan och mötte Johan vid T-centralen. Var hur mycket folk som helst i stan. Folk kommer ut ur sina hem när det är soligt ut. Var riktigt varmt. Ska nog börja använda min jeans jacka. Men anyway.. jag ville shoppa nya skor, så vi gick in på DinSko. Blev ett par vita fejk converse. Riktigt bekväma och snygga! Me like alot.



Sen gick vi till bion och hämta ut våra biljetter. Var typ 45 minuter kvar tills filmen börja så vi gick och titta runt lite på Hötorget. Jag köpte en väska för 150 kr. Riktigt snygg. Behöver en lite större väska när jag ska träna. Så denna var perfekt. Har ingen bild nu, men lägger upp så fort jag har.

Sen köpte vi lite gott till filmen och ställde oss och vänta tills man blev insläppt. Det blev Scream 4. Var inte så värst mycket folk eftersom det var den tidiga bion. Skönt att slippa trängas :P



Själva filmen var väl som förväntad. Den var inte så jätte läskig, visst man hoppa till ett antal gånger och det var ett par råa scener. Men framför allt så var den rolig. De kom med så roliga kommentarer hela tiden. Skratta en del. Och jag älskar Sidney's sista kommentar. "You forgot the number one rule about remakes: never fuck with the original." Klockren! :D

Rekomenderar att ni ser den om ni gillar denna typ av film. Men jag hoppas inte de gör fler filmer nu. För det handlar om typ samma sak hela tiden, så det börjar bli lite uttjatat.

Efter bion gick vi och handla på Hemköp vid Åhlens. Köpte med oss kotletter med bea-sås och jordgubbar! Alla är uppätna nu dock :D Så himla goda. Älskar jordgubbar! Titta på ett nytt Supernatural avsnitt medans vi åt. Mys.

Imorgon ska jag träna! Har inte tränat på hela veckan. Not good. Sen åker jag hem till Ewe en stund, var ju så länge sen vi träffades nu.

So long suckers.

Kommentarer
Postat av: Ewe

bio är myys, längtar redan till nästa gång :)

2011-04-17 @ 21:37:27
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

svar; åh det går inge bra för mig heller för tillfället, alldeles för mycket chokladätande =/ men ska också köra igång på riktigt strax!



grymt snygga skor =)

2011-04-17 @ 21:42:51
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0