Lill-Lödag

Det går bra på utbildningen, än så länge. Fast idag var det lite jobbigt att hänga med, var riktigt trött. Men med lite kaffe så vakna jag till. Jag har lärt mig dricka kaffe nu. Men det kommer jag bara göra där för att hålla mig pigg och koncentrerad. Kommer inte dricka kaffe hemma eller nån annanstans.. tror jag i alla fall.

Idag hade vi lite rollspel. Jag låtsades vara agenten och Rigo kunden. Det var verkligen inte lätt. Ett problem blev två problem i stället. Men tillslut klura jag ut det. Det är småsaker som kan bli stora. Men det är bra med såna övningar för då lär man sig mer. Elie och Steven var roligast. Som vi skratta :D

Är hemma nu. Sitter och väntar på att Johans pappa ska ringa. Vi ska åka till Ikea och handla lite. En byrå är första prioritet, sen är vi i behov av ett torkställ eftersom vi inte har nån tumlar i lägenheten och alla kläder får inte plats att hänga upp när det är mycket att tvätta. Sen ville Johan ha nytt skriv/datorbord. Jag har 300 kr rabatt så lite billigare blir det.



Tror det blir denna :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

wiie har nästan känt mig som den enda som dricker kaffe ;p fast jag räknas nog knappt med mitt cappuccino

2011-04-13 @ 23:36:38
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0