He fills me up, he gives me love

Vilken härlig känsla jag har i kroppen nu. Var och träna innan. Träffade Ewe och Jonatan vid Fridhemsplan. Körde crosstrainern 30 minuter sen blev det mest magträning, avslutade med lite cykling. Jag gick före dem, Ewe höll på med crosstrainern i över 1 timme. Galning :P Jag gick till Lidl och handla lite också.

Var fullt med folk på tunnelbanan. Tydligen så var det strömavbrott på pendeln. Ovanligt. När jag kom hem hoppa jag in i duschen sen gjorde jag iordning en god sallad, värmde 2 små baugetter i ugnen också :) Nyttigt värre. Ja förutom baugetterna då ;)

Och här sitter jag i min ensamhet. Johan jobbar natt, igen. Hatar när han jobbar nätter. Gillar verkligen inte att vara ensam på nätterna. Tur att han inte ska jobba nätter så mycket mer, han börjar ju också på nytt jobb snart :)


Sånt här gör min dag

Imorgon är min första dag på nya jobbet. Ska börja med utbildning i ungefär 5 veckor. Börjar 8.30 imorgon till 17.30. Hoppas dock inte att vi håller på så länge :P

Det ska bli spännande med helt nytt jobb, och framför allt helt nya arbetsuppgifter. Jag är så van att servera frukost till gäster nu eftersom jag jobbat med det i nästan 4 år. Men nu blir det lite andra bullar. Ska försöka hjälpa kunder via telefon i stället. Det ska bli kul att se hur jag hanterar det. Ska försöka att inte be dem dra åt helvete ;)

Ska fortsätta titta på Angel nu, eller kanske ska titta lite på tv. Måste ju underhålla mig på något sätt när inte älski är hemma.

Kommentarer
Postat av: Ewe

aww. jag vill också ha nån att vara allt för :)

nu får du känna på lite hur jag jobbar.. fast mitt jobb är förstås enklare :P

2011-04-07 @ 20:15:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0