Gamla stan

Har varit ledig idag. Men jag var ändå tvungen att gå upp relativt tidigt. Ställde klockan på 8.30 för att jag hade tid hos barnmorskan klockan 9.00. Har fått mina p-piller förnyade nu i ett helt år. Känns skönt att ha det gjort så man slipper tänka på det.

Gick snabbt där så jag var hemma redan innan halv 10. Kröp ner brevid älski i sängen igen. Vaknade inte fören vid 12 tiden. Tog en dusch åt frukost sen la jag mig i soffan och slappa. Började titta på Dumbo. Den är så mysig. Såg dock inte klart den för Ewe ringde och fråga om jag ville möta henne i stan. Så jag åkte in till stan samtidigt som Johan eftersom han skulle jobba, den stackarn får jobba till klockan 6 imorgon!

Mötte Ewe på vår vanliga plats vid 17.30. Åkte först till biblioteket sen åkte vi vidare till Gamla stan för att kolla upp en adress. Efter det satte vi oss och åt på en mysig pizzeria. Vi tog varsin barnpizza. Precis lagom, så borde de alltid göra pizzor. Lagom portion och man blir inte så himla mätt. Ska beställa barnpizza hädanefter :P




Sen tog vi en promenad genom Gamla stan till T-centralen, köpte varsin mjukglass också. Var hur gott som helst. Första mjukglass i år :) Var riktigt härligt väder ute också. Jag vill ha vår och värme så jag kan börja använda min jeans jacka!

Efter det skiljdes vi åt och åkte hem. Var förseningar på blåa linjen.. som vanligt. Men behövde inte vänta så länge thank god. Har sett senaste Desperate Housewives avsnittet, tänkte titta färdigt på Dumbo nu sen ska jag nog krama kudden. Och imorgon ska jag banemej träna!!

Natti natt folks :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

fan va sliten jag ser ut ;P

2011-04-05 @ 19:17:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

Jag har utmanat dig på min blogg :} kram

2011-04-05 @ 20:06:42
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0