Elfte April Tvåtusenelva

Har gått ett par dagar sen jag uppdatera. Shame on me. Men jag har inte orkat.

Men för er som missat så har jag fått ett heltidsjobb nu. Efter ungefär 7 månaders slit med jobbsökande så har det äntligen gett resultat. Trodde aldrig jag skulle få ett. Eller nej det trodde jag inte. Jag visste att jag skulle få ett förr eller senare men jag kände mig sjukt deprimerad över att gå och vara arbetslös. Det är verkligen inte kul ska jag berätta för er. Man känner sig totalt värdelös. Men det gäller att tänka positivt även om det är svårt.

Anyway. Har fått heltidsjobb som kundtjänstmedarbetare. Ska gå en utbildning i ungefär 5 veckor, 4 veckor nu. Började i fredags. Jag har blandade känslor. Både negativa och positiva. Negativa är väl att utbildningen är så lång och jag gillar inte föreläsningar och allt det där. Plus att jag känner mig lite smått ensam bland gänget. Mest killar :P Men de är schyssta i alla fall. Positiva är att jag äntligen får tjäna en normal inkomst. Gött det kommer bli med massa pengar. Allt jag kan köpa nu. Längtar till lönen kommer in i slutet av månaden.

Tror inte jag har mer att skriva om just nu. Ska fortsätta titta på Big Brother. Har kommit in i det så bra :) Dom är inte så tokiga att kolla på som jag trodde :) Martin, Peter och Simon ftw!

Kommentarer
Postat av: Ewe

men dööööö på big brother.

2011-04-11 @ 22:52:24
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: SHORTYS

vad roligt :) grattis till tjänsten!

2011-04-11 @ 23:04:00
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0