Deadline

Jag glömde att skriva om en film som jag och Johan såg för några dagar sen.

Deadline hette den. När jag ladda ner den visste jag inte alls att Brittany Murphy var med. Hon är en av mina favorit skådespelerska, eller var får jag säga eftersom hon är död nu :( RIP.

Men i alla fall, den handlar om en tjej som bestämmer sig för att komma ifrån stan och "flyttar" in i ett stort gammalt hus för att kunna fokusera och skriva klart sitt manus. Men hon börjar höra massa ljud, golv knarar, dörrar öppnas och det kommer konstiga ljud från olika håll. Hon börjar inse att hon inte är ensam i det stora huset. En spännande och nervbitande film. Till och med Johan hoppa till ;) Då är den verkligen bra. Så den rekomenderar jag att ni ser, kanske inte ensam om man är lättskrämd. 4 av 5 möjliga får den.




Kommentarer
Postat av: Ewe

den vill jag se, måste bara hitta nån o se den med först :P

2011-04-03 @ 22:35:36
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0