26 april 2011

Har sovit riktigt dåligt inatt. Vaknat flera gånger, och gått upp på toa, tittat på klockan. Kommer ihåg att jag fråga Johan säkert 2 gånger vad klockan var. Men jag ligger väl och oroar mig för att jag ska försova mig. Det går inte att slappna av riktigt.

Sen vakna jag av att fåglarna kvittra som fan. Mitt i natten var det. Alla säger att det är så härligt och att man ska njuta av det. Ehhh?! Hur ska man njuta av det mitt i natten när man försöker sova. Det är otroligt störande för i helvete. Önskar alla fåglar bara kunde hålla käften och sova i stället för att vara uppe och kvittra.

Hade slutprov idag på teknikutbildningen. Kändes helt okej när jag var klar, men har säkert massa fel. Spännande att se vad jag fick, och vem som fick bäst. Imorgon är det sista dagen med teknik, nu framöver blir det utbildning i abonnemang och faktura. Känns lite tråkigare :P Men det ska nog gå.


Från Rålis i lördags :)

Imorgon ska jag fan ta mig träna. Har inte tränat på snart 3 veckor. Inte bra inte bra alls. Så ska träfa Ewe efter jobbet. Sen ska jag köpa ny dammsugare också på ÖoB. Vår kära röda lilla dammsugare har gjort sitt sista. Stackarn. Kommer sakna den <3

Ska se klart Big Brother, sen blir det läggdags. Är ganska trött. Så god natt.


Kommentarer
Postat av: Ewe

"Önskar alla fåglar bara kunde hålla käften och sova i stället för att vara uppe och kvittra." HAHAHAH du e så rolig darlo :P

ska ni utbildas i fakturabiten oxå?



ofta sakna en dammsugare :P

2011-04-27 @ 20:38:13
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0