3 september 2010

Igår (onsdag) träffade jag Linda vid 19 tiden på möllevångstorget. Vi satte oss på en restaurang nära södervärn så vi hade bussarna nära när vi skulle hem. Blev några öl var och massa massa prat, avslutade med glass och chokladsås. Kommer sakna henne så jäkla mycket, men vi ska ju fortfarande hålla kontakten :)

Var hemma vid 22 tiden, I think.. La mig i sängen och tittade på några 90210 avsnitt. Mys.

Idag gick jag väl upp vid 11.30. Ganska så sent. Dock vaknade jag till vid fler tillfällen under morgonen, fick massa sms av Johan <3 I alla fall, åt frukost snabbt och klädde på mig, sen cykla jag och shoppa lite. Var så himla shoppingsugen så det blev en hel del.

På Lindex köpte jag en grå lång tunika och ett par jeans leggins, och på H&M prövade jag massor av kläder, bland annat massa jeans men tyckte inga satt bra så jag köpte bara ett par jeans leggins och 4-pack trosor. Sen gick jag inom Gina Tricot, men hitta inget speciellt, blev bara ett linne där. På Vero Moda köpte jag en grå munkjacka, den hade sånt härligt mjukt material så den kommer bli en favorit i höst. Och nu slipper jag låna Johans ;) Jag avslutade shoppingen inne på Cubus. Där köpte jag 2 tröjor och en cardigan.




Är ganska så nöjd med dagens shopping, även om jag är några hundralappar fattigare. Nu ska jag bara leta efter en höst/vinter jacka. Är verkligen i behov av en ny. Får se om jag hittar en i Stockholm.

Imorgon eller idag rättar sagt är det fredag! Vilket innebär att jag flyttar imorgon! Dagen är snart här. Som jag har längtat. Jag och mamma ska ha myskväll med tacos, måste vara så social som möjligt med henne nu innan jag åker. Kommer ju inte ses på ett tag nu. Men jag sa till henne att komma och hälsa på så :)

Nej nu ska jag ta och sova lite. Känner tröttheten rejält nu.. God natt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Snygga kläder darlo ;D Nu blev jag feett shoppingsugen, fast jag shoppar typ varje dag haha.. längesen man va på Cubus, måste dit :D

2010-09-03 @ 21:14:35
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0