27 september 2010

Jag blir bara sämre och sämre på att uppdatera bloggen nuför tiden :P Men det är bara för att jag jobbat ganska mycket på senaste tiden så jag har inte orkat.

Jobbade hela helgen, från fredag till idag (måndag). Var sjukt mycket att göra igår, stressa ihjäl mig nästan, men jag fick lite hjälp från Lena. Tycker själva jobbet går bra, jag har lärt mig ganska så fort, kommit in i rutinerna så att säga, men jag lär mig fortfarande. Och jag trivs med kollegorna och jag har typ världens bästa chef som verkligen bryr sig om en. Sånt gillas starkt :)

Nu är jag i alla fall ledig 2 dagar, sen ska jag jobba igen på torsdag. Sen efter det är jag ledig ett bra tag, åker bland annat till London med darlo på lördag och stannar tills på tisdag nästa vecka. Så kul vi kommer ha, massa shopping, och drinkar ;)

Vad har hänt sen sist jag skrev då? Hm.. fixa pass i torsdag, som jag hämtade ut idag. Blev väl helt okej på bilden. Sen i fredags träffa jag Ewe en stund i stan, åt först för båda var hungriga sen shoppa vi lite. Jag köpte bara schampo och balsam medans Ewe köpte två höst jackor! Fan jag ville också ha en jacka. Hitta en riktigt snygg på Stadium men givetvis kosta den 1300! Why?! Fick dålig lön så jag har inte råd att köpa jacka denna månaden. Kanske hittar en i London. Vi växla ju in 3000 var, blev ungefär 260 pund tror jag det var.

I lördags var det kalas för Johans syster, som också heter Anna, hon fyllde 20 år. Blev lite släktingar och god middag. Första gången jag åt anka :P Smaka som gås. Det var i alla fall gott. Och desserten och tårtorna var så himmelskt goda! Vattnas i munnen av att bara tänka på det :P Choklad är nog bland det bästa som finns! I matväg alltså :P

Fick skjuts hem av Johans gudmor, var hemma vid halv 12. Jag var helt död. Hade jobbat och skulle sen upp och jobba nästa morgon. Blev inte många timmars sömn, sen satt Johan och fes hela tiden. Asjobbig :P

Sen igår efter jobbet mötte jag Johan i stan, han ville shoppa lite tröjor, så gick på stan i nån timme, sen gick vi och handla mat på Willys. Åt tacos igår, fan va gott det är. Jag älskar mat!!!!!! haha..

Ja och idag har jag jobbat. Hade bara 8 gäster så det var jätte lugnt idag. Blev klar redan vid 13. Så jag åkte till Solna och hämta ut mitt pass så det blev gjort.

Blev mycket text och inga bilder igen. Sorry, next time maybe :P


Kommentarer
Postat av: Ewe

ta bilder darlo! :P vi ska ta massa bilder i london woho :D jag vet hur det är när man jobbar så mkt att man inte orkar uppdatera. men bra att du uppdaterar när du kan iaf, o inte bara ger upp totalt :)

haha såg johans systr på fb.. miranda trodde det var du som hade bytt namn till kronvall hahaha :D fan va pinsamt, vem tror hon att du är egentligen? ^^

äckligt att han fiser hela tiden, nyp honom gul o blå :P

2010-09-28 @ 09:42:17
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0