20 september 2010

Ny vecka igen. Snart är september slut också. Man känner att det börjar bli höst nu. Var riktigt ruggigt igår. Har inte kännt på vädret idag men det är molnigt och ser kallt ut.

Var hemma från jobbet igår pågrund av det som hänt med Ted. Jag hade kunnat jobba men mina ögon var helt uppsvullna efter jag gråtit så det stanna hemma. Ringde Ebba (min chef) i lördags och hon sa självklart ska du vara hemma gumman! Hon är så himla söt. Bästa chefen jag haft än så länge.

Gjorde inte så mycket igår. Vaknade ganska så tidigt både jag och Johan. Typ 7-7.30. Johan gick ut och sprang i nästan 2 timmar så jag passade på att titta på Just Friends. Kände för lite komedi så man kunde tänka på annat. Den filmen måste vara en av de bästa som gjorts. Älskar den. Och Ryan Reynolds är så klockren i den. Love it.


Sen duscha vi och gjorde iordning oss, åkte till Sundbyberg Centrum. Johan skulle göra syntest för körkortet men han behövde några papper som han inte hade så vi fick åka hem igen. Handla lite på Hemköp också.

Prata lite med pappa och mamma, sen spela jag massa PS2. Har blivit lite beroende. Och Johan bara skrattar åt mig för jag svär och skriker när något går fel :P

Sen blev det nyttig middag. Blev lax med sallad och glas vatten. Vi har ätit ganska mycket onyttigt den senaste veckan. Not good. Tur att jag inte har gått upp något i alla fall. Jag står fortfarande på samma vikt. Men jag ska gå ner minst 5 kilo till. Ska bara fixa gymkort och träningskläder :) Såg föresten att de hade ett 24 fitness gym i Sundbyberg, vilket är närmare än till Fridhemsplan. Men självklart kan man ju gå på båda.

Sen såg vi film. Blev Frozen som Ewe tipsa om. Handlar om två killar och en tjej som åker skidor men fastnar i liften och blir lämnade där. En del hemska och äckliga scener. Lite småseg film men helt okej.


Efter filmen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. Johan spelade bara. Tror jag somnade ganska tidigt.. Typ vid 23. Sen vaknade vi vid 9 idag. Har bara ätit frukost och nu sitter jag här med my precious, datorn alltså ;) Johan är ute och springer.

Vet inte vad som händer idag. Vi prata om att gå på bio och se Resident Evil Afterlife 3D. Men får se hur vi gör.

Kommentarer
Postat av: Ewe

ohh resident evil, wanna see :)

2010-09-20 @ 12:22:23
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0