14 september 2010

Va dålig jag blivit på att uppdatera bloggen haha.. Sorry, jag ska försöka bli lite bättre :) Har inte hänt så mycket ändå. Jobbade helgen, sen i lördags gick jag och Johan på bio. Vi såg Grown Ups med Adam Sandler mfl. My kind of movie. Inte jätte rolig men den hade sina stunder, så den rekomenderar jag att ni ser.


Efter bion åt vi på Kungshallen, tog varsin kycklingtallrik. I kön framför oss stod massa fjortisbrudar kallar jag dem även om de kanske var 17-18 år. Alla var likadana klädda och sminkade och alla skrek och diva sig. Sen lyckades vi sätta oss bredvid dem också när vi åt, så vi fick ingen lugn middagsro precis :P

Igår åkte jag hem till Ewe och såg första avsnittet på säsong 2 av The Vampire Diaries. Som jag längtat! :D Åh Damon.. *drools* Kom på att jag måste ladda sista avsnittet av True Blood nu!

Sen beställde vi en resa till London mellan den 2-5 oktober. Wiiiie. Ewe fick ledigt, nu väntar vi bara på svar från Airtours att vi blivit bokade på hotellet. Hoppas på svar snart. Det kommer bli mycket shopping :D wiiie.

Känns som jag håller på att bli lite sjuk. Eller jag är fortfarande lite små förkyld men nu har Johan också blivit det och fått hosta, bara inte jag också får det. Orkar inte vara sjuk mer! Jag får dricka lite te så kanske det blir bättre :)


Jag bakade äppelpaj innan :D

I natt sov jag riktigt gott :D Älskar att sova ut ordentligt. Sen gick vi en promenad i solen, gick inom Hemköp och köpte bullar och kanel. Jag skulle baka äppelpaj så behövde kanel.

Nu ligger jag i sängen och myser med my precious, min dator alltså ;) Johan tittar på Jackass I think. Detta är så mysigt :) I'm lovin' it.

Kommentarer
Postat av: Ewe

jag veet, det är så mysigt att bara vara nära varandra även om man gör olika saker :D saknar parlivet :(

2010-09-14 @ 14:28:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0