10 september 2010

Var ett tag sen jag uppdaterade sist, närmare bestämt nån dag innan jag flytta till Stockholm. Har inte haft tid eller ork till det. Hade inget internet på min dator och jag gillar inte Johans tagentbord och sen uppdaterar jag bäst på min egen dator :)

Snart har jag bott här i 1 vecka. Känns lite orealistiskt men samtidigt känns det som jag har bott här hela mitt liv, konstigt nog. Känner mig så hemma här hos Johan :) Allt är så underbart med honom <3


Jag nördar framför PS2 :P

Min cooling <3 haha

Vad har hänt senaste veckan då? Hm.. I måndags träffa jag och Johan min kusin och hennes kille en stund. Satte oss på Burger King och åt och prata massa. Skrattar alltid lika mycket när jag träffar henne. Hon tyckte jag hade ändrat min dialekt jätte mycket :P Fan alla mobbar mig hur jag pratar nu. Hur tusan ska jag prata då?!

Sen skulle de vidare och träffa hennes bror och sen åkte de till Prag nästa dag. Johan åkte hem och jag väntade på Ewe vid Åhléns. Gick och beställde biobiljetter till Toy Story 3, sen gick vi eller Ewe och åt på Kungshallen, sen blev det lite shopping, mest för Ewes del. Jag måste hålla i mina pengar nu när jag bor med Johan :P Men jag handla 3 par trosor som jag älskar btw, och två stycken nagellack. Sen blev det bio. Så himla söt film alltså. Barbie och Ken var ju bäst. Fick några tårar i ögonen haha.. Inte den bästa i triologin men okej. Shrek 4 var roligare. Ska se den igen imorgon med Johan och eventuellt Ludde.



I tisdags var jag på jobbintervju på Grand Hotel. Holy crap vad snyggt och elegant de har det, även om de höll på att renovera. Prata med chefen för Verandan som restaurangen heter. Tom hette han btw haha.. Han var mycket trevlig och positiv. Jag trodde bara jag skulle på vanlig intervju, och att han skulle intervjua fler efter mig men det verka på honom som han ville att jag skulle börja jobba direkt hade ju anställningsbevis och massa papper som jag skulle läsa igenom :P Så det var ju kul. Jag skulle skicka mitt schema från Gärdet så han kunde anpassa tider lite bättre. Har inte gjort det än. Gör det efter helgen när jag har mer tid. Så skulle jag få provjobba där :)


Haha ser ut som jag luktar efter något..

I onsdags provjobba jag på Gärdet. Började klockan 7 men kom försent typ 10 minuter. Bra start på första dagen :P Blev väldigt mycket information eller mycket att ta in. Fick fan fråga hela tiden för jag glömde. Var lite orolig att jag skulle glömt allt till idag. Började officiellt jobba idag ju helt själv. Men jag klara det ganska bra, och dom verkade nöjda. Och jag har typ världens goaste chef. Fick massa kramar och hon var så glad att jag börjat hos dem och hon gick på :P

Ska jobba imorgon och på söndag också. Sen jag jag ledig mitt i veckan vad jag vet sen jobba helgen igen.

Måste snart sova fan :P Usch, måste upp klockan 6. Vill inte. Jag vill ju ligga kvar brevid Johan, grrr.. När han jobbar är jag ledig och när han är ledig jobbar jag.. jävla skit :P

Nej nu fick jag skrivkramp :P GOd natt.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Skitsöta bilder darlo :D Fan va bra kamera du har :P Du får ta mer bilder. Haha fan va gullig chef :p Vet det brukar alltid va så att man jobbar om varann. Men du har det ändå bättre än jag just nu :D

2010-09-10 @ 22:31:37
URL: http://panicswitch.blogg.se/
Postat av: Ewe

what kind of utländsk? européer o amerikaner kan ju funka, dock INTE araber o inte asiater.

2010-09-13 @ 19:24:11
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0