You're the closest to heaven that I'll ever be

Igår hade jag och Ewe shoppingdejt. Vaknade vid halv 11 men gick inte uppe fören vid 11. Hoppa in i duschen och Johan tog sin joggingrunda. Höll på att stressa som tusan för jag trodde jag och Ewe skulle träffas klockan 13 i stan men vi hade ju sagt klockan 14, så när jag väl kom på det var det över 1½ timme kvar :P

Först gick vi till Kungshallen och åt god kyckling med ris och grönsaker. Hur gott som helst. Vi behövde ju energi för shoppingen. Gick först till H&M, hitta lite smink, väska och vantar och lite annat där. Sen gick vi till en party affär, haha kommer inte ihåg vad den heter. Men det fanns hur mycket snygga partykläder. Prövade vå klänningar, men de var alldelse för små upptill. Fan vad jag hatar mina bröst. För stora! Ewe köpte i alla fall 2 klänningar.

Sen gick vi vidare till Ohio(?) Där hittade jag direkt en snygg partytopp, så den köpte jag. Ewe köpte också något. Gick vidare till Cubus. Köpte nagellack och trosor. Skulle gå till Gina Tricot men de hade stängt pga renovering. Så vi gick vidare till Gallerian till Vero Moda, hitta ett par snygga leggins. Först hitta vi dem inte, men jag fråga en tjej som jobba där, de hängde i en hörna, inte konstigt vi inte såg de. Båda köpte dem.




Sen gick vi och fika på Coffeehouse by George. Jag tog en cola och en kärleksmums och Ewe tog samma förutom att hon tog nån varm chokladbomb med colasås(?). Sött på sött :P Satt där en stund i värmen och prata massa. Sen skildes vi åt vid T-centralen. Klockan var väl närmare 18.

Idag har jag jobbat. Var jobbigt att stiga upp imorse. Kunde verkligen inte somna igårkväll. Somnade väl eftermidnatt och när Johan gått och lagt sig. Jag har märkt att det är mycket svårare att somna utan honom. Jag måste ha honom vid min sida annars blir det svårt att sova :P

Vaknade innan klockan ringde också. Så himla störigt. Låg jag och tänkte på när den skulle ringa. Gick i alla fall upp klockan 4.45. Var riktigt kyligt ute, tur att jag har min nya varma jacka <3 Gick bra på jobbet. Och det verkar som att jag får ledigt på nyårsdag. Wohoo! Men inget officiellt än. Men håll tummarna. Vill verkligen inte jobba nyårsdag. Nyårsafton går bra att jobba, det är ju på kvällen/natten sen man vill vara uppe och roa sig och sova länge på nyårsdagen :) Hoppas denna nyår blir lika bra som förra.

Anyways.. träffa Johan i Sundbyberg för att vi skulle gå till Systembolaget och köpa lite dricka tills på lördag. Jag var ute efter ett vin som jag prövat på Beer & Whisky mässan, men tydligen så var det bara en beställningsvara. Damn. Så det fick bli en annan flaska vin och 3 Smirnoff Ice.

Köpte med hem en grillad kyckling på Hemköp. Så himla gott. Sen efter jag ätit baka vi kanelbullar. Dom blev väl helt okej. Dock var inte fyllningen så god. Jag trodde det skulle bli gott med Hasselnöts massa istället för vanliga kanelfyllningen. Men icke. Så nästa gång tar vi kanel.

Skönt att vara ledig resten av veckan faktiskt. Har pysslat om mig själv lite idag. Rakat benen och målat tånaglarna. Funderar på att måla händerna också men vet inte vilken färg. Får testa mig fram tills på lördag :)

Börjar bli smått trött nu. Så det får räcka för idag.

Kommentarer
Postat av: Ewe

När man väl vant sig är det svåårt att sova utan sin älskling :P Köpte du bara sådär lite? :O Lite jämfört med mig ju.

2010-10-27 @ 21:29:37
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0