Cause tonight's gonna be a good night

Party tonight!!! Jag är på toppenhumör idag :D Ikväll blir det fest hos Nicholaij i Fridhemsplan. Sen blir det väl utgång till Lobby tror jag det var. Hoppas det blir en lyckad kväll :)

Igår var jag hemma hela dagen själv. Johan jobbade från 13.30 till 22. Men tiden gick fort för jag tittade på alla serierna som jag följer plus att jag satt vid msn och facebook. När Johan kom hem titta vi lite på Scream som gick på kanal 5, men tröttna så vi började se på Scott Pilgram vs. The World i stället. Den filmen är så himla grym :D Men Johan somnade typ efter halva så jag stängde av och gick själv och la mig. Klockan var typ halv 1.

Sov riktigt gott i natt. Dock vaknade jag till några gånger under morgonen. Åt frukost, titta klart på filmen och myste ;)

Har precis duschat och ligger här ute i vardagsrummet i soffan med datorn i knäet. Life is good! Tänkte ligga här tills det blir dags att göra sig iordning inför ikväll. Har redan prövat min outfit för ikväll. Looks good, dock skulle jag också behöva en gördel som håller in sidofettet som Ewe köpte på Lindex. Måste införskaffas :P

Har hållt på och avinstallerat och insallerat om msn. Jag råkade uppdatera msn till den nyaste versionen, 2011 eller nåt heter den, men den såg helt knäpp ut så jag tog bort den och försökte hitta den jag hade innan men hitta inte den så det blev nån engelsk version men den verkade inte fungera som den skulle så tog bort den också och la in Johans version på usb-minnet men det var ju en gammal version, men till slut hitta jag rätt så nu hoppas jag den fungerar som vanligt! Teknik alltså.

En av mina favoritlåtar just nu.
Kesha - Take It Off

Kommentarer
Postat av: Ewe

Scott Pilgrim e gryyym, gilla Johan den?

2010-10-31 @ 18:30:41
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0