31 oktober 2010

Igår var en väldigt lyckad kväll måste jag säga. Vaknade vid 11 tiden, hoppa in i duschen sen la jag mig i soffan och sega tills det var dags att göra sig iordning inför kvällen. Jag och Johan gick hemifrån vid 19 tiden och tog tunnelbanan mot Fridhemsplan och mötte först upp en kompis till Johan, Marcus hette han. Sen kom Ewe och Mathias och sist Miranda och Idol Andreas :P

Vi gick vidare till Nicholaij som bor några 100 meter bort från tunnelbanan. Vi var nog bland de första, var bara en kompis till Nicke som var där. Åt lite av den starka pastan som de gjort. Jag fick nån stark sak i munnen så det brände ett tag, kände inte min egen mun :P Men svalka av det med en Smirnoff Ice.



Jag och Ewe lekte Dj's en stund och försökte få upp de andra och dansa. Det började arta sig efter nån timme då var de flesta uppe och rörde på sig. Sen försökte de lära sig dansa med något klipp på youtube. Såg så jävla roligt ut.

Runt tolvslaget var det dags att dra vidare till Lobby för att dansa. Försökte övertala Johan, JP och Marcus att hänga med, men Johan envisades om att inte följa med, och JP var heartbroken så det blev bara jag, Ewe, Miranda och Mathias.

Vi gick först till McDonalds och åt lite. Miranda behövde nyktra till lite. Hon och Katta var nog de som blev fullast :P Sen åkte vi vidare till Hötorget och gick mot Lobby. Stod säkert en halvtimme i kö för att komma in. Jävla drygt. Och folk trängde sig. Men till slut kom vi in. Betalde 160 för inträde och garderob. Efter vi hängt jackorna gick vi ut på dansgolvet och dansa järnet av oss. Fan va roligt det var. Blev väldigt varmt och folk trängdes. Men kul var det.





Vid halv 4 tror jag den var begav vi oss hemåt, alla på olika håll. Dock fick jag stå och vänta över 40 minuter på tunnelbanan. Den kom aldrig när den skulle, och jag hade en jobbig amerikan efter mig, så jag försökte ringa Johan men han sov, så jag ringde Ewe och prata lite, och typ 5 minuter senare kom tåget, thank god. Trodde jag skulle börja gråta :P haha.. Var trött och ville bara hem.

När jag kom hem vid halv 5-5 tiden låg Johan i sängen med jeansen på och typ alla lampor tända. Han hade förberett sig för att gå och möta mig men somnade om igen.

Har inte sovit speciellt bra inatt. Vet inte varför. Hade svårt att somna och vaknade till flera gånger under morgonen. Hoppas jag sover bättre inatt i alla fall :)

Beställde bakispizza också. Tog över en timme att få den hemlevererad och så himla god var den inte. Beställde en familjepizza, men jag åt bara 1/4, Johan tog resten. Hade huvudvärk innan men det har gått över, dock har jag ont i benen sen allt dansande :P

Ska se senaste Supernatural avsnittet och mysa framför datorn resten av kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Ewe

Hade du en amerikan efter dig?? Crazy :p Haha åt han upp 3/4 av en familjepizza?! ;P

2010-10-31 @ 18:34:15
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0