3 månader

Idag firar jag och Johan 3 månader. Det har verkligen varit de bästa månaderna i mitt liv so far. <3

I onsdags var jag i stan med Johan, och två kompisar till honom, Andreas och Micke. Roliga killar :P Först shoppa Johan lite kläder, bl.a. ett par jeans och några tröjor. Jag ville också shoppa! Hitta massor jag ville ha. Hitta en grymt snygg jacka på JC för 999 kr, billigare än den på Stadium. Om jag inte hittar nån i London så ska jag slå till och köpa den på JC. Måste fan ha en varmare jacka nu. Har blivit så himla kallt på morgonen.

Sen satte vi oss på nån brygga i Gamla stan och vänta på Andreas och Micke. Var riktigt mysigt, kallt men solen sken.

När de kom hitta vi något ställe och åt lite. Blev nåt café i Gamla stan, jag tog en bakad potatis med kyckling. Riktigt gott men inte särskilt mättande. Blev hungrig igen efter 1 timme typ :P Var tänkt att vi skulle gå på bio men de orkade inte så vi titta i lite fler affärer, sen åkte jag och Johan hem vid 18 tiden. Var helt slut när vi kom hem och hungrig. Åt tacos resterna från dagen innan :)

Igår jobbade jag. När jag kom till tunnelbanan igår stod det att det var avstängt mellan Västra Skogen och Kungsträdgården pga strömavbrott, jag bara: NEEJ!! ville bara vända om igen. Men jag byta till pendeltåg i Sundbybergs Centrum som gick till T-centralen. Fick stå och frysa extra mycket ute i kylan. Tack SL. Trodde jag skulle komma försent men kom typ nån minut efter 07.00. Dagen gick bra, hade ungefär 30 gäster, sen gjorde vi inventering. Så tråkigt! Räkna alla varor. Fyfan. Men det gick ganska så snabbt ändå. Var så skönt att komma hem sen. Blev myspys resten av dagen/kvällen :)

Idag ska vi antagligen träffa Andreas igen. Skulle gå till nån pub och dricka mjöd eller vad det heter :P Typ som öl fast starkare. Blir väl senare ikväll. Just nu håller jag på att tvätta lite.

Och imorgon åker jag och Ewe till LONDON! Woho. Kan fan inte fatta det. Ska bli sååå kul :)

 

Trackback
RSS 2.0