25 oktober 2010

Haha, jag höll på att skriva 3010 i stället för 2010 i rubriken. Va konstigt om det hade varit 3010. Inte för att man kommer uppleva det heller, i så fall skulle jag vara 1022 år. Väldigt gammal. Men vem vet man kanske blir vampyr ;) Nej nu ska vi vara realistiska.

Lön idag :D Blev väldigt väldigt nöjd med min fina lön. Bästa hittills for sure. *ser bara pengar* Så idag åkte jag och Johan iväg till Kista Gallerian efter vi orkat oss upp ur sängen. Johan var väldigt seg idag. Han sov längre än mig. Det brukar vara tvärtom. Jag vakna redan vid 10, medans han sov en timme längre. Men det var bara för att jag gick och la mig vid 23 igår och Johan satt uppe och nörda med sitt spelande till 1-2 inatt. Kommer inte ihåg men jag vaknade och tvinga honom att lägga sig och mysa :)

Johan försökte ta foto när jag skulle på toa.. haha

Min spelnörd <3


Anyway, åkte till Kista. Tittade igenom massor affärer. Stadium, Intersport, Cubus, Jack & Jones/Vero Moda, JC, H&M.. you name it. Den jackan jag hade sett ut på Stadium satt inte alls bra på mig och var alldelse för stor. Men sen hitta jag en på Intersport, men tyckte den var alldeles för dyr så vi gick vidare men hittade inget, så vi gick tillbaka till Intersport där Johan hittade en jacka han gillade, jag titta vidare och hittade ännu en dyrare :P Var tvungen att pröva sen var jag fast. Jag var tvungen att ha den! Så det fick bli denna jackan nedan. En röd vinterjacka från Intersport. Det sved lite i plånboken men det kunde jag kosta på mig när jag fick så bra lön.

Den är varm och go. Perfekt till vintern här i Stockholm :)


Imorgon ska jag träffa Ewe för en liten shoppingdejt. Kan inte handla allt för mycket efter jag köpt jackan, men några välbehövliga tröjor osådär går :)

Höll på att titta på Vampire Diaries innan men den ladda så segt så jag hann bara se halva typ. Får se resten imorgon eller nåt. Har Desperate Housewives att se också. Får låna Johans dator, som är snabbare :)

Har föresten beställt tågbiljetter hem till skåne. Jag och älsklingen åker ner en helg i november. Blir 26-28. Ska bli kul att komma ner igen :)


Kommentarer
Postat av: Ewe

Woho jag har galen shoppingabstinens :)

2010-10-25 @ 23:16:05
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0