22 oktober 2010

Det är dags för fredagsmysssssssss!

Har fått den låten på huvudet nu. Att de fortsätter och tjata med den reklamen. Orka :P

Inte mycket har hänt sen jag uppdatera de i söndags. Amagad, söndags? Något är fel på mig som inte uppdaterar lika ofta :P Jag ska försöka bättre mig!

Men som sagt inte mycket att hänt i veckan. Har varit ledig hela veckan. Inget jobb alls :( Lite små tråkigt eller väldigt tråkigt. Men jag ska i alla fall jobba imorgon och på söndag. Sen nästa vecka blir det onsdag och torsdag. Wiiie. Jag saknar mitt jobb, även om jag hatar det ibland, pga att man måste gå upp så tidigt (kl. 4) och det är så mörkt och kallt ute nu. Men när jag väl är där så är det kul :)

Lekte med Ewe igår. Var hemma hos henne och myste med film och serier. Blev så glad när jag kom hem, hade fått min lönelapp. Wiiie jag får lön. Var rädd att jag inte skulle få någon men nu behöver jag inte oroa mig längre :) Blir shopping på antingen måndag eller tisdag.

Jag MÅSTE shoppa ny vinterjacka, halsduk, vantar och mössa.

Me wants :) Me gotta have.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Den där jackan e skitsnygg, ser varm ut oxå :) Haha vi är båda så dåliga på att uppdatera nu... du har skitsnygg header! Hur har du gjort den så rak o fin? Kan inte du göra en sån åt mig oxå? :O

2010-10-24 @ 13:47:08
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0