17 oktober 2010

Dagens låt: Wrapped In Your Arms med Fireflies.
Dagens dusch: Nope, gjorde det igår.
Dagens frisyr: Nerläppt och uppsatt, varierar :P
Dagens smink: Mascara och foundation.
Dagens händelse: Var i Kista en stund.
Dagens planer: Åkte till Kista, handla på Willys, tvättat, vikt tvätt, dammsugit och ska laga mat snart.
Dagens vill ha: Vinterjacka!!
Dagens saknad: Neo och Nova.
Dagens drog: Sitta vid datorn får det bli :P
Dagens tråkigaste: Att det är så kallt.
Dagens finaste: Lägenheten efter vi städat.
Dagens måste: Ha sex, äm hörny!
Dagens dricka: Burk Coca Cola.
Dagens köp: Matvaror på Willys.
Dagens mat: Tacos.
Dagens sjuka: Inget.
Dagens kärlek: Min tolle <3
Dagens mående: Helt okej, känner mig lite sunkig bara.

Får börja med att skriva GRATTIS till min underbara mamma som fyller 57 år idag. Typ hela släkten är hos mormor och morfar på kalas, eftersom morfar fyller 85 år på onsdag. Jag vill också! Saknar min älskade familj men å andra sidan känns det mycket bättre att jag bor i Stockholm så jag kan sakna och uppskatta dem mycket mer. Och plus att jag har min underbara Johan, som gör mig så lyckling. Life is good.

Bara en vecka kvar till löning! Jag vill shoppa ny vinterjacka!! Tror det blir den på JC. Har inte bestämt mig än. Ska kolla runt lite. Jag och Johan upptäckte en ny galleri i Kista som känns närmre för oss än att åka in till stan. Så dit ska vi åka och shoppa när vi får lön :)

Åkte som sagt till Kista idag för att kolla upp var Johan ska vara på Securitas utbildningen. Gick lite fel, men vi hitta till slut. Sen hoppa vi av vid Hallonbergen och gick till Willys och handla.

Har städat undan lite här hemma också. Tvättat, vikt tvätt, dammsugit, diskat och ställt ner saker i förrådet. Ska bara laga lite god middag också. Blir tacos. Yums!

Blev en lugn hemmakväll igår. Låg mest i soffan med datorn och titta på serier och slötittade på tv. Lagade egen pizza igår också. Myspys dag/kväll. Dock somnade jag väldigt tidigt. Gick och la mig vid 22, och somnade typ en timme senare. I feel so old :P haha..

Vad ska man göra imorgon då? Hm.. får se vad dagen har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Ewe

har du tagit en ny dagens din jäkel :P

2010-10-20 @ 12:24:54
URL: http://panicswitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0